sâmbătă, 12 iunie 2010

Ziua haituita...

In ce parte ti s-a inclinat azi paharul, de ai revarsat prin toti porii, linistea unei zile haituite de demonii iesiti la plimbare?
Am incercat sa-mi adun degetele, cu privirea ce aluneca spre roseata din genunchi, aparuta in cateva momente... dupa urmarea cantecului ce rasuna la doi pasi langa mine. Nici atunci secundele nu-mi dadeau pace si-mi trageau pleoapele, ademenindu-le spre o odihna timpurie. Imi cautam linistea acolo unde nu era si-mi ceream scuze pentru privirea ce mi se incetosa... imediat ce mi se focaliza pe trista Lui imagine, revenind din clipa in care imi pierdeam de tot privirea.
Prea multa galagie in cautarea linistirii mintii si sufletului, desi era doar un cantec... eram insa insotit de demonii iesiti la plimbare.
Se apropie de sfarsit, gasindu-ma cu privirea atintita spre vocea ce vrea sa-mi vorbeasca, dar de care mi-e frica, povara caldurii unei zile haituite.
"De ne-ar incalzi si sufletele, cred ca am putea suporta mai usor caldura... de afara."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu